به نام او که همیشه با نامش آغاز کرده ام...

بانوی من...

گذشت آن زمان که نفت را طلای سیاه میخواندند

الان طلای سیاه تویی

طلا تویی 

سیاه هم چادر زهرایی ات



چادر عزیزم

گاهی دلم برایت میسوزد..

اینقدر بی یار شده ای که....

اما نگران نباش...

هنوز کسانی هستند که برای نگاه داشتنت جان بدهند

شوخی که نیستی

ارثیه ای هستی از مادری که کلمات از وصفش الکن اند...


از کارت که مطمئن باشی..حتی اگه تمام دنیا هم ضد کار تو باشند

انجامش می دهی

و من مطمئنم حجابم حرم امن من است

حجاب که می گویم نه تنها چادر و روسری...
رفتار و متانت را هم می گویم
اگر این ها هم حجاب داشته باشند 
دیگر 
هیچ
هیچ 
هیچ
بنی بشری توان نزدیک شدن به تو وحرم امنت را ندارد...

حجاب من حرم امن من است

چادر را با افتخار روی سرت بگذار بانوی من
در خیابان هیچ کس شبیه تو نیست...؟
به ید غربت مادرت گام بردار و محکم تر باش
گل محمدی...حالا وقت اغستقامتت رسیده است...

پوشیه زدن سخت است.
اصلا چادر گذاشتن هم سخت است.
اما قرار  نیست هر چیز سختی انکار شود..
حجاب کامل زیاده رویست؟
پوشیه حجاب کامل است..
وقتی حضرت مادر پوشیه می گذاشتند یعنی ارزش گذاشتن پوشیه غیر قابل وصف است...
پ.ن: پوشیه گذاشتن سخت است.درست است که پوشیه نمی گذارم ...اولا نفسم حقیر است..دوم شهرم حقیر تر!اما ارزش پوشیه را می دانم...

خواهرم...
چادرت حرمت دارد
نکند چادر به سر کنی ولی روشت
منشت
بشود مثال زنان غربی!
خنده های مستی
چشمک های ناز دار
راه رفتن های عشوه دار...
چادر مادرت حرمت دارد...
حواست باشد بانوی من

من عاشق چادرم هستم...

















این عکس ها هم تقدیم به بانو هایی که با افتخاااار چادرشونو می پوشن...
و ضمنن پیشنهاد میدم یکی مونده به اخری رو به عنوان پروفایلتون توی  شبکه های اجتماعی انتخاب کنید...من که خیلی دوستش دارم...
عکس اخری هم photo by me

روز حجاب و عفاف مبارک بااااااد:)))

خواستید کپی کنید اول یک صلوات برای فرج بفرستید. سپاسگزارم